درباره یاراشیق

گذری برتاریخچه لباس فرصتی است تا فرازو نشیب های گوشه ای از پوشاک جهان را دریابیم.

در دنیایی که علم و تکنولوژی و لباس های مد در آن رو به جلو می تازد و هر لحظه انسان خود را درگیر و مواجه با آن می بیند هر چه ملموس تر به زمان حال نگاه کنیم درک واقع بینانه تری از اتفاقات و حوادث و بروز تغییرات در سبک زندگی خواهیم داشت. پوشاک یکی از ضروریات و نیاز های نسل بشر به شمار می رود که در طول نسل ها وبا توجه به موقعیت های جغرافیایی و تنوع فرهنگ های قومی در قالب های متفاوتی ظاهر شده است. هر چند که شکل و فرم پوشاک امروزی از مراحل زیادی گذر کرده است تا به جایگاه  مهم و با ارزش بازار های رقابتی تجارت پوشاک رسیده است. امروزه دغدغه بسیاری از افراد در زمینه انتخاب و تنوع و نوع پوشش می باشد. برند یاراشیق در تلاش حل مشکلاتی از قبیل با تنوع و کیفیت بالا می باشد. یاراشیق فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه ی پوشاک آغاز نموده و سال ها بعد با قدمی محکم و اهدافی بزرگ و برای جلب رضایت و هویت بخشیدن به مشتریان خود اقدام به ثبت برند خویش کرده است، و بالاخره بعد از دو سال در سال 1396 موفق به ثبت برند شده است و برای حمایت از تولیدات ملی (داخلی) و کار آفرینی اقدام به تولید و عرضه عمده با برند یاراشیق نموده است. و شعار یاراشیق خاص بودن اتقاق نیست، انتخاب است. شعار ما نشان دهنده اهداف و برنامه های یاراشیق برای رضایتمندی و برازندگی پوشاک برای افراد است. نام برند یاراشیق دربرگیرنده ی یاراشیقلی (برازندگی) که از اهداف برند سرچشمه می گیرد.


 

ارزش ها 

یاراشیق در تلاش است به ارزش های والای انسانی اعم از 

  • تعهد به معنای واقعی کلمه 

  • مشتری مداری

  • کارآفرینی پویا

  • بهبود سطح کیفی محصولات 

  • ارتقاء جایگاه اجتماعی برند 

  • مسئولیت پذیری و پاسخگویی در مقابل عملکرد 

  • انعطاف پذیری در انجام فعالیت ها، دست یابد